loading...

لوازم يدكي ليفتراك

لوازم يدكي ليفتراك

بازدید : 244
11 زمان : 1399:2

واحد لوازم يدكي ليفتراك شركت ما با اتكا به تجربه كافي و تخصص هاي لازم درخصوص شناسايي و تامين قطعات ليفتراك و لوازم يدكي اصلي ليفتراك هاي ژاپني - كره اي - چيني - اروپايي و امريكايي و دارا بودن منابع معتبر تامين لوازم يدكي ليفتراك اصلي ، در كشورهاي آلمان - ژاپن -ايتاليا- بلژيك - كره جنوبي - چين و تايوان اقدام به واردات لوازم يدكي ليفتراك در مقياس وسيع نموده و اين اطمينان را به به مشتريان محترم و صاحبان ليفتراك و ماشين الات ميدهد كه همواره پشتيبان آنان در بحث تهيه قطعات يدكي ماشين آلات و ليفتراك هاي مورد نيازشان در اسرع وقت باشد ،شايان ذكر است شركت پارت ماشين قطعات يدكي ليفتراكهاي بسياري را به شرح ذيل وارد نموده و در صورت عدم موجودي و نياز مشتريان آمادگي دارد تا در كوتاه ترين زمان ممكن نسبت به شناسايي و سفارش گذاري قطعات مورد نياز ايشان اقدام نمايد .

دپارتمان تأمين و فروش لوازم يدكي ليفتراك شركت ما ضمن تعيين اهداف و استراتژي هاي خود به شرحي كه در سايت ذكر شده است ، بصورت مجدانه درصدد تأمين نياز و پشتيباني كامل از مشتريان در كوتاهترين زمان ممكن است .

بازدید : 245
11 زمان : 1399:2

واحد لوازم يدكي ليفتراك (قطعات يدكي ليفتراك) شركت ما با اتكا به تجربه كافي و تخصص هاي لازم درخصوص شناسايي و تامين قطعات ليفتراك و لوازم يدكي ليفتراك هاي ژاپني - كره اي - چيني - اروپايي و آمريكايي و دارا بودن منابع معتبر جهت تامين قطعات يدكي اصلي ليفتراك، در كشورهاي آلمان - ژاپن - ايتاليا - بلژيك - كره جنوبي - چين و تايوان اقدام به واردات لوازم يدكي ليفتراك در مقياس وسيع نموده و اين اطمينان را به مشتريان محترم و صاحبان ليفتراك و ماشين آلات انبارداري ميدهد كه همواره پشتيبان آنان در بحث تهيه قطعات يدكي ماشين آلات و ليفتراك هاي مورد نيازشان در اسرع وقت باشد، شايان ذكر است شركت ما لوازم يدكي ليفتراك هاي بسياري را به شرح ذيل وارد نموده و در صورت عدم موجودي و نياز مشتريان آمادگي دارد تا در كوتاه ترين زمان ممكن نسبت به شناسايي و سفارش گذاري قطعات مورد نياز ايشان اقدام نمايد.

دپارتمان تأمين لوازم يدكي ليفتراك و فروش قطعات يدكي شركت ضمن تعيين اهداف و استراتژي هاي خود به شرح ذيل، بصورت مجدانه درصدد تأمين نياز و پشتيباني كامل از مشتريان در كوتاهترين زمان ممكن است.

اهم فعاليت هاي اين واحد به شرح زير مي باشد:

توزيع قطعات اصلي لوازم يدكي ليفتراك و با كيفيت

ارائه قيمت هاي رقابتي قطعات ليفتراك

برنامه ريزي جهت تقويت انبار و انبارش حجم مناسبي از قطعات جهت پشتيباني از مشتريان

تأمين اضطراري قطعات اصلي مورد نياز در صورت عدم موجودي

لاستيك ليفتراك ، چرخ ليفتراك ، شاخك ليفتراك ، شاخ ليفتراك

ارسال قطعات به اقصي نقاط كشور در كمتر از ۴۸ ساعت

افزايش سبد محصولات لوازم يدكي ليفتراك با توجه به نيازهاي مشتريان

بازدید : 222
11 زمان : 1399:2

لوازم يدكي ليفتراك افرازه يا ليفتراك ماشيني است داراي يك دكل، شاخك و ملحقات كه با توجه به نوع فعاليت براي حمل و نقل، جابجائي و انبارنمودن بارها در اشكال و ظرفيتهاي مختلف طراحي و ساخته مي‌شود و متناسب با نوع كار و محيط از سوخت‌هاي فسيلي، گاز يا برق استفاده مي‌كند.

ظرفيت

حداكثر بار مجاز ايمن كه توسط ليفتراك جابه جا مي‌شود و بوسيله كارخانه سازنده بر روي پلاك مشخصات ماشين درج شده است.

ملحقات ليفتراك

كليه تجهيزاتي كه توسط شركت سازنده ليفتراك، مطابق با استانداردهاي لازم براي حمل و جابجائي بارهاي خاص به دكل يا شاخك ليفتراك اضافه مي‌شود.

الحاقيه هاي قابل نصب روي ليفتراك داراي انواع زير ميباشد.

رول گير(رول بر)

عدل گير(بغل گير)

بشكه گير

كارتن كلمپ

سايد شيفت

فورك پوزيشنر

بلوك گير

درام

تجهيزات كنترلي

تجهيزاتي نظير گيج ها، كنترل كننده‌ها و نشانگر سرعت كه بوسيله آنها وضعيت و عملكرد ليفتراك تحت كنترل در مي‌آيد.

مقررات ايمني در بازديد روزانه از ليفتراك‌ها

قبل از استارت و روشن نمودن ليفتراك، بايستي مراحل زير در خصوص بررسي چگونگي وضعيت ليفتراك را مورد توجه قرار دهيم :

تايرها و فشار باد تايرها را كنترل كنيد.

از محكم بودن پيچ چرخ‌ها مطمئن شويد.

آب رادياتور را بازديد كنيد و چنانچه كسري دارد آن را مرتفع سازيد.

روغن موتور را نيز بررسي كنيد.

ترمز دستي و بوق و فرمان ماشين را چك كنيد.

بررسي كنيد كه آيا دكل و سيستم هيدروليك درست كار مي‌كند.

در صورتي كه از ليفتراك گازي استفاده مي‌شود از سلامتي سيلندرهاي گاز و شيلنگهاي مربوطه قبل از

استارت زدن بايد اطمينان حاصل كرد .

از ايمني و سالم بودن شاخك‌ها و قفل مربوطه مطمئن شويد:

فاصله ارتفاع بين لبه دو شاخك نبايد بيش از ۶ ميلي‌متر باشد.

شاخكهاي دكل نبايد بيش از ۱۰٪ در قسمت پاشنه دچار سائيدگي شده باشد و نيز نبايد كج شده باشد.

نحوه كار و انواع ليفتراك

لوازم يدكي ليفتراك :ليفتراك ماشيني صنعتي است كه براي بالا بردن و جابجايي مواد و مصالح در مسافت هاي كوتاه استفاده مي شود. ليتفراك در اوايل قرن بيستم به وسيله شركت هاي مختلف از جمله كمپاني توليدات انتقال قدرت كلارك و كمپاني توليدات بالابري ييل و تاون اختراع شد. ليفتراك ها تبديل به ابزاري ضروري در فعاليت هاي توليدي و انبارداري شده اند. بر اساس آمار، تنها در سال 2013 بيست توليدكننده برتر ليفتراك در جهان حدود 944 هزار دستگاه به ارزش 30.4 ميليارد دلار به فروش رساندند.

كاربردهاي عمومي ليفتراك

ليفتراك ها براي حمل بار در حداكثر وزن معين و مركز ثقل مشخص به كار گرفته مي شوند. چنين اطلاعاتي توسط توليدكننده روي پلاكي درج مي شود، و بارها نبايد از اين مشخصات تجاوز كنند. يكي از ويژگي هاي مهم ليفتراك اين است كه بايد داراي فرمان حركت چرخ باشند. فرمان ليفتراك قابليت جهت دهي در گوشه هاي تنگ را افزايش مي دهد، هر چند تفاوت هاي قابل توجهي نسبت به تجربه معمول رانندگان با ديگر ماشين هاي چرخ دار دارد.

كنترل و قابليت هاي ليفتراك

هيدروليك ليفتراك يا از طريق اهرم هايي كه مستقيماً روي سوپاپ هيدروليك تأثير مي گذارند، و يا به وسيله محرك هاي كنترل برقي با استفاده از اهرم هاي كوچك تر، كنترل مي شوند. روش دوم، به طراحان ليفتراك آزادي عمل بيشتري در طراحي ارگونوميك مي دهد.ليفتراك ها در انواع و ظرفيت هاي بار متعددي موجود هستند. در يك انبار معمولي، بيشتر ليفتراك ها داراي ظرفيت باري بين يك تا پنج تن هستند. ليفتراك هاي بزرگتر ظرفيت بالا بردن بار تا وزن 50 تن را هم دارند كه براي كاربردهايي همچون حمل كانتينرهاي سنگين استفاده مي شوند.از جمله رايج ترين انواع ليفتراك ، مي توان به ليفتراك دستي، ليفتراك برقي، ليفتراك ديزلي و ليفتراك دوگانه سوز اشاره كرد.با توجه به اينكه در صورت استفاده نادرست و عدم رعايت نكات ايمني و همچنين استفاده از لوازم يدكي ليفتراك غير استاندارد ممكن است آسيب هاي جدي به راننده ليفتراك و بارها وارد شود، استانداردها و دستورالعمل هاي ايمني خاصي براي استفاده از ليفتراك ها تهيه شده اند. همچنين راهكارهاي جانبي ديگري نيز براي كاهش خطرات ناشي از ليفتراك به وجود آمده است.

بازدید : 338
11 زمان : 1399:2

فورك ليفتراك هاي كانتربالانس

لوازم يدكي ليفتراك :اين ليفتراك ها، رايج ترين نوع فورك ليفتراك ها هستند و بيشتر افراد به محض شنيدن نام ليفتراك، مفهوم فورك ليفتراك هاي كانتربالانس در ذهنشان تداعي مي شود. در اين ليفتراك ها، چنگك ها با فاصله مساوي از قسمت جلوي دستگاه تعبيه شده و هيچ گونه بازويي براي نگهداري چنگك ها وجود ندارد به اين معني كه ليفتراك بدون هيچگونه وسيله كمكي به طور مستقيم مي تواند به قفسه و محل دقيق بار رانده شود. با يك مكانيزم بسيار ساده و بدون بهره گيري از انواع ابزار كمكي مي توان به راحتي به تجهيزات مورد بارگيري دسترسي داشت.

نيروي رانشي اين فورك ليفتراك ها از طريق گاز ،برق و يا ديزل ها تامين مي شود.همانطور كه از نامشان پيداست، فورك ليفتراك هاي كانتر بالانس با وزن متعادل طراحي شده اند و نيروي كافي براي بند نمودن تجهيزات كافي در قسمت جلوي ليفتراك وجود دارد. لودرهاي الكتريكي همچون باتري هايي براي ايجاد يك منبع نيرو عمل مي كنند.

فورك ليفتراك هاي كانتربالانس با سه چرخ

مكانيزم عملكرد اين ليفتراك ها نيز همانند نمونه هاي ليفتراك كانتربالانس است اما تمام حركات مانور و بلند نمودن اجزاي سنگين از طريق نيروي چرخ هايي است كه در قسمت پايين دستگاه تعبيه شده اند. اين ليفتراك ها در مكان هايي كه با كمبود فضا مواجه هستيد بسيار مناسب اند زيرا با دارا بودن چرخ ها به راحتي مي توانيد مسير حرك آنها را كنترل نماييد. همچنين گزينه اي ايده آل براي مكان هايي هستند كه بارگذاري در داخل و خارج مورد نياز مي باشد. تركيب قابليت دسترسي سريع و حركت دوار بر روي سطوح منجر به تضمين بهره مندي از حداكر ميزان توليدات خواهد شد.

ريچ تراك ها

لوازم يدكي ليفتراك : ريچ تراك ها ليفتراك به دليل طراحي ارتفاع بالاي خود اينچنين معروف شده و در هر ناحيه اي از محيط كار كه نياز به جابجا نمودن اجسام سنگين در ارتفاع هاي بلند هستيد، به كار مي آيند. البته اين نوع ليفتراك هاي صنعتي خود داراي انواع گوناگوني هستند:

ريچ تراك هاي ايستاده، شايع ترين نوع اين ليفتراك ها بوده و در مواقعي استفاده مي شوند كه تنها يك بار بارگيري انجام مي گيرد. دو چنگك موجود در قسمت جلوي اين ليفتراك ها با دارا بودن لايه اي بر روي اسلايدها، حمل و نقل بار با خيالت راحت را امكان پذير مي كنند.

ليفتراك هاي دو لبه نيز مشابه نمونه هاي اول هستند اما چنگك هاي نسبتا بلندتري داشته و مناسب مكان هايي هستند كه بارهاي چوبي سنگين در هر سايت نگهداري شده و با استفاده از اين چنگك ها مي توان بار را از قسمت عقب جابجا نمود. با استفاده از اين ليفتراك ها مي توان تجهيزات سنگين را در مكان هايي كه چندين بار به طور همزمان وارد سايت مي شوند، از زاويه هاي گوناگون با استفاده از چنگال هاي دوبلكس جابجا نمود.

سايد ليفتراك ها

سايد ليفتراك ها مناسب مكان هايي با راهروهاي باريك و دالان هاي كم عرض هستند. چنگك هايي دارند كه در دو طرف ليفتراك ها نصب شده و مي توانند بارهاي سنگين و عريض را به صورت مستقيم رو به جلو تا رسيدن به مقصد نهايي به خوبي نگهدارند. اين ليفتراك ها نيز به دو دسته تقسيم مي شوند: نوع اول كه با كابين هايي محصور شده و بيشتر در فضاهاي خارجي استفاده مي شود و نوع ايستاده كه در محيط هاي داخلي بهتر جواب مي دهد. همچنين، ورژن هاي چندگانه اي از اين دسته ليفتراكها با قابليت چرخش نود درجه اي چرخ ها وجود دارند كه باعث سهولت جابجايي در هر طرف مي شوند. به واسطه همين، براي بلند نمودن و انتقال لوله، گالن ها و سفحات آلومينيومي بسيار مناسب و كارآمد مي باشند.

ليفتراك هاي تلسكوپي

اين نوع ليفتراك ها مناسب استفاده در حوزه كشاورزي و انواع صنايعي هستند كه اجسام بايد تا ارتفاعات بالايي منتقل شوند. ويژگي هاي منحصربفردي دارند كه آنها را از ساير نمونه ها متمايز كرده و اغلب به عنوان جرثقيل هاي كوچك از آنها ياد مي شود تا ليفتراك.

لوازم يدكي ليفتراك از اين نوع بسيار كمياب مي باشد. اين نوع ليفتراك ها داراي اشعه ليزري بوده و همين آنها را به دستگاه هايي نسبتا قوي و انعطاف پذير تبديل نموده است. اين ويژگي ها و ساير توانايي هاي آنها در خصوص بالا بردن اشيا و اجسام باعث شده تا در ارتفاع هايي كاربردي باشند كه ليفتراك هاي عادي از عهده آنها بر نمي آيند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 2756
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی